2019. gada 15. un 16. aprīlī Rumānijas pilsētā Ploiesti, "George Emil Palade" skolā notika otrā starptautiskā "Erasmus +" projekta "SMART - MT" (projekta Nr. 2018-1-LT01-KA201-046956) partneru sanāksme, kurā piedalījās arī Tukuma 2. pamatskolas komanda.
Projekta mērķis ir attīstīt matemātikas skolotāju digitālo izglītības kultūru, lai padarītu interesantāku un saistošaku mācību procesu 10 līdz 13 gadus veciem skolēniem un uzlabotu viņu mācību sasniegumus.
No 28. aprīļa līdz 30. aprīlim uz AS "Tallink Grupp" kuģa "Romantika" notika VII Starptautiskais konkurss - festivāls " Talent Show", kurā piedalījās bērni un pieaugušie no 7 valstīm - Latvijas, Igaunijas, Lietuvas, Vācijas, Armēnijas, Baltkrievijas un Krievijas.
Divas rokas, divas kājas,
Lielu darbu nevarēja.
Daudz rociņu, daudz kājiņu
Lielu darbu padarīja.
/ L.t.dz./
Pavisam īpaša izvērtās Latvijas skautu un gaidu centrālās organizācijas (LSGCO) 12. Tukuma vienības piedalīšanās “Lielajā talkā 2019”.
Skauti un gaidas talkoja kopā ar Latvijas Valsts prezidentu Raimondu Vējoni, prezidenta kundzi Ivetu Vējoni un viņu domubiedriem Brizulē, sakopjot Zigfrīda Annas Meirovica piemiņas vietu. No vienības bija ieradies kupls pulks talkotāju- 28 mazskauti, guntiņas, skauti un gaidas, viņu vadītāja Inga Kuple, Latvijas skautu priekšnieks Gundars Krīpēns un LSGCO valdes loceklis Mārcis Akmeņkalns no Rīgas.
Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 8.3.4.0/16/I/001 "Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai" ietvaros tiek izsludināts atklātais projektu konkurss "Priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas riska jauniešu iesaiste jaunatnes iniciatīvu projektos".
Projektu iesniegšana:
termiņš: līdz 27.05.2019.
vieta: Tukuma novada Izglītības pārvalde, Šēseles iela 3, Tukums.
Seminārs interesentiem:
09.05.2019. plkst.15.00. Tukuma novada Izglītības pārvaldē, Šēseles ielā 3, Tukumā.
25. aprīlī Mārupes Mūzikas un mākslas skola organizēja starptautisku bērnu un jauniešu šķiedrmākslas darbu konkursu “Skaņu palete”. Šī gada konkursa tēmas nosaukums “Pumpuri plaukst”.
Konkursa dalībnieki veidojot darbus tika aicināti pētīt savas dzimtās vietas ainavu, tuvāko sētu, mīļāko ziedu, izzināt dabas atšķirības ziemā un vasarā,