Tukuma novada Izglītības pārvalde

 

Mēnesis              Piezīmes
Augusts (2020)   Papildināts 05.08.2020. 1.pielikums (veidlapa)
Jūlijs    
Jūnijs    
Maijs    Papildināts 15.05.2020.
Aprīlis    
Marts    Papildināts 14.03.2020.
Februāris     Papildināts 04.02.2020.
Janvāris
   
Decembris
   
Novembris    
Oktobris    
Septembris
  Tarifikāciju iesniegšanas kārtība - slēgtajā vietnē (skat.materiāli)
Augusts (2019)   1.pielikums (grafiks)      2.pielikums (veidlapa)

 

 


 

 

Mēnešu plāni 2018./ 2019. m. g.

 

Mēnešu plāni 2017./ 2018. m.g.

 

Mēnešu plāni 2016./ 2017. m.g.

 

Mēnesis                                   Piezīmes

 

Jūnijs          (2022)

 

  Labots 10.06.2022

 

Maijs      (2022)

 

  Papildināts 06.05.2022

 

Aprīlis     (2022)

 

  Labots 20.04.2022
Marts   (2022)  

 

Labots 21.03.2022

 


Februāris    (2022)

 

  Papildināts 17.02.2022

 

Janvāris (2022)

 

 

Papildināts 13.01.2022

 

Decembris (2021)

 

  Papildināts 16.12.2021

 

Novembris (2021)

 

  Papildināts 23.11.2021

 

Oktobris (2021)

 

 

Izglītības iestāžu vizītes

Papildināts 14.10.2021

 

 

Septembris (2021)

 

 

 

Izglītības iestāžu vizītes

Papildināts 23.09.2021

 Augusts (2021)

   

1.pielikums (veidlapa)

2.pielikums (iestāžu vizītes)

Papildināts 20.08.2021.

 

 

 


 

Mēnešu plāni 2020./ 2021. m. g.

 

Mēnešu plāni 2019./ 2020. m. g.

 

Mēnešu plāni 2018./ 2019. m. g.

 

Mēnešu plāni 2017./ 2018. m.g.

 

Mēnešu plāni 2016./ 2017. m.g.

 

Mēnesis                  Gads               Piezīmes

  Augusts  

2022

 Veidlapa, mācību gadu uzsākot (1.pielikums)

 Izglītības iestāžu vizītes

  Septembris

2022

 Izglītības iestāžu vizītes

 Labots 29.09.2022

  Oktobris

2022

 Izglītības iestāžu vizītes - labots 26.09.2022

 Labots 14.10.2022

 

  Novembris

 

2022  Papildināts 21.11.2022

 

 Decembris

 

2022  Labots 14.12.2022

 

  Janvāris

 

2023  Labots 16.01.2023

 

  Februāris

 

2023  Papildināts 13.02.2023

 

  Marts

 

2023  Labots 23.03.2023

 

  Aprīlis

 

2023  Labots 18.04.2023

 

   Maijs  

 

2023   Labots 16.05.2023

 

  Jūnijs

 

2023    Papildināts 06.06.2023

 


 

Mēnešu plāni 2021./ 2022. m. g.

 

Mēnešu plāni 2020./ 2021. m. g.

 

Mēnešu plāni 2019./ 2020. m. g.

 

Mēnešu plāni 2018./ 2019. m. g.

 

Mēnešu plāni 2017./ 2018. m.g.

 

Mēnešu plāni 2016./ 2017. m.g.

No 2016.gada septembra līdz 2018.gada septembrim Slampes PII „Pienenīte” piedalās Erasmus+ projektā „Quality-3C Child (cheerful, courageous, creative child)? (Tulkojumā: ”Kvalitāte- 3C bērns ( dzīvespriecīgs, drošs, radošs bērns)?).

Projekta sadarbības partneri ir no Igaunijas (koordinatori), Grieķijas, Horvātijas un Portugāles.

Projekta mērķis ir izstrādāt apmācības un audzināšanas procesa kvalitātes novērtēšanas standartu un kritērijus, kā arī paaugstināt dalībnieku profesionālo kompetenci.

Viena no projekta aktivitātēm ir anketēšana par pirmsskolas apmācības un audzināšanas procesa kritērijiem un kvalitāti. Viedokļu noskaidrošana ar anketu palīdzību veicinās kvalitātes kritēriju sagatavošanu. Esam veikuši divas anketēšanas, lai iegūtu viedokļus par kvalitātes kritēriju nozīmību, novērtējot pirmsskolas iestādi un grupas.

Kopumā šo 2 gadu laikā plānotas 6 darba sanāksmes projekta partneru valstīs: Tartu, Sesimbrā, Hanjā, Zagrebā, Slampē un Pērnavā.

                                                                                                         

Interesantais un atšķirīgais.

Projektā piedalās vairākas Igaunijas pirmsskolas izglītības iestādes (Tartu, Tallina, Pērnava):

*Projekta sadarbības partneri prezentēja Igaunijas izglītības sistēmu - nav obligātā izglītība pirms skolas un līdz ar to ir pat tukšās vietas un nav izteiktu bērnudārzu rindu, bez tam Igaunijā garantē vietu visiem bērniem.

*Mācību procesa organizācija līdzīga mums

*Plaši piedāvāta iespēja bērniem apgūt robotiku ( valsts apmācīja pārstāvjus no pirmsskolām)

Portugāle, Sesimbras apgabals pie Atlantijas okeāna:

  • Daudz laika pavada āra darbībās, katrai iestādei kāds zemes gabaliņš, kur bērni sēj, stāda un kopj gan viengadīgus, gan daudzgadīgus augus (pupas jau februāra beigās ziedēja, zirņi, ap metru gari, gozēja mini pākstiņas saulītē)
  • Dažām iestādēm personīgie mājputni, parasti gailis, dažas vistas, pīle (attēlā redzama pilsētas iestāde, kur gaiteņa galā aiz stikla sienas dzīvo gaiļa saime)
  • Visbiežāk bērni var brīvi staigāt telpās un ārā, brīvi izvēlas, ko darīt: pīt, pētīt, rēķināt utml. Tāpēc arī dažos mazos lauku dārziņos nepārvelk apavus vispār.
  • Liels personāla atbalsts skolotāja darbam. Skolotāji strādā 4 stundas dienā, 2 stundas plānošanai, novērošanai, secinājumiem, sapulcēm, kompetenču paaugstināšanai. Darba alga”uz rokas” vidēji pāri 1000 eiro, bet vispār no 900 līdz 2000 EUR ir iespēja nopelnīt.
  •  Skolotāji un palīgi valkā halātiņu virs drēbēm, ar uzšūtu iestādes nosaukumu
  • Dažādu partnerību pirmsskolas ietādes: valsts, privātās, valsts un privātais kopā.
  • Grupas telpas diezgan pārpildītas ar lietām
  • Saraksti ar vecākiem veic caur e-pastiem
  • Portugāles bērnudārzos strādā skolotājs un divi asistenti. Bērniem ar speciālām vajadzībām ir savs asistents.
  • Bērni strādā brīvi,nepiespiestā gaisotnē pa grupiņām jeb centriņos. Mācību programmu apgūst rotaļu un spēļu veidā. Bērni daudz palīdz praktiskos darbos - klāj un novāc galdus, notīra tāfeli, mazgā krūzītes, slauka putekļus un grīdu. Bērni ikdienā nēsā formas, kā priekšautiņi.
  • Lielākai daļai pirmsskolu darba laiks nav ilgāks par 15:00.
  • Iepazināmies ar FUTURE CLASSROOM (Nākotnes klase) darbību. Katrs skolēns būtu laimīgs tādā mācīties. Pirmsskolnieki arī var apmeklēt. (Vairāk informācijas: http://fcl.eun.org/learning-zones (The Future Classroom Lab is formed by six different learning spaces. Each space highlights specific areas of learning and teaching and helps to rethink different points: physical space, resources, changing roles of student and teacher, and how to support different learning styles. Discover the different zones now!)

Grieķija, Krēta, Hanjas pilsēta: apmeklējām 3 pirmsskolas iestādes. Paviesojāmies pie pilsētas mēra- īpaši saulains cilvēks, gluži kā pati Grieķija, ar iekšēji ļoti siltu, mierīgu smaidu un attieksmi. Sarunājās ar mums tīrā grieķu valodā (tulks,protams bija), bet tas netraucēja uztvert iepriekš minēto.

  • Atšķirīgais bija ļoti izteikts: vecāki ļoti nopietni sagatavo savas atvases pirmsskolai.  Bērnus uzņem tikai no 4 gadu vecuma, visas grupas jauktas- bērniem no 4-6 gadiem.
  • Vecāki ar lielu cieņu un pretimnākšanu sadarbojas ar skolotājiem
  • Gan telpās, gan ārā – Pārdomu soliņš, kur bērns apsēžas, ja slikti jūtas, un skolotājs dodas palīdzēt
  • Sporta un mūzikas nodarbības netiek veiktas tādā izpratnē kā pie mums, jo grupas pedagogs dara visu.

Horvātija, Zagreba: apmeklējām 2 pirmsskolas iestādes: PII „Jarun” ar 900 bērniem (4 ēkās dažādās pilsētas vietās)  un privāto.

  • PII Jarun 1x mēnesī notiek sapulces vecākiem. Strādā 2 vadītāja vietnieki mācību darbā un 2 psihologi. Īsteno iekļaujošu izglītību, uzņemot bērnus ar speciālām vajadzībām
  • Skolotāji darbu plāno mēnesim, nedēļai, dienai.
  • Grupās liels bērnu skaits 27 vidēji, bet arī darbinieki ir 3
  • Aktīvi un ar labiem rezultātiem darbojas atbalsta programma vecākiem „Augsim kopā”, ko vada iestādes psihologi (speciāli apmācīti) par pozitīvu bērnu audzināšana  ar 12 nodarbību ciklu pa 2 stndām reizi nedēļā.

Privāto pirmsskolu „Mali Istraživač”, galvenokārt apmeklē  galvaspilsētas līderu, biznesa vides un valstī uz laiku iebraukušo amatpersonu atvases. Privātais dārziņš iekārtots „kā mājas”- atvērta tipa telpas, bērni var pārvietoties pa visām istabām, kurās ir sofa, paklājs, plaukts,  glezna, virtuves daļa bērna augumam atbilstoša, dažādi zinātnes, pētniecības centriņi. Bet īpaši jāatzīmē, ka arī šeit redzējām (kā Somijā, Islandē u.c.), ka tiek domāts par darbinieku mugurām- galdi atbilstoši pieaugušo augumam, bet bērni sēž uz paaugstinātiem krēsliem. Darbošanās notiek angļu un horvātu valodā paralēli vai tikai angļu.

Projekta ietvaros notikušas piecas darba sanāksmes. No 20.-22.martam Erasmus+ dalībnieki sabrauca uz 5.darba sanāksmi Slampes PII „Pienenīte”. Vizītes ietvaros iepazīstinājām viesus arī ar Zemgales vidusskolu, Tukuma PII „Karlsons”, Tukuma novada Domi un Izglītības pārvaldi. Domes priekšsēdētājs Ēriks Lukmans izstāstīja un parādīja prezentāciju par aktualitātēm Tukuma novadā un izglītības jomā, kā arī uzaicināja apmeklēt mūsu skaisto pilsētu Rožu svētku laikā. Savukārt Izglītības pārvaldes vadītājs Normunds Rečs atbildēja uz viesu jautājumiem par izglītības sistēmu un izaicinājumiem mūsu novadā un valstī. Paldies par laipno sagaidīšanu un uzņemšanu!

Projekta dalībnieki novērtēšanas anketās un sarunās uzteica  mūsu labi sagatavoto un noorganizēto 5.darba sanāksmi, atzīstot, ka tā ir bijusi viena no labākajām!!! Paldies, par to ir neviltots prieks! Pateicība „Pienenītes” komandai par ieguldījumu, radošu un iniciatīvas pilnu darbu!

Projekta noslēgums būs konference Pērnavā no 11.-14.jūnijam. 13.jūnijā tiks prezentēts izstrādātais modelis „Apmācības un audzināšanas procesa kvalitātes novērtēšanas standarts un kritēriji”. Savukārt, mums vēl priekšā uzdevums, prezentēt  savu pieredzi un jaunatklājumus, kā bērns var novērtēt sevi, savu darbiņu, iestādi, procesus ikdienā, svētkos, pasākumos.

Slampes PII „Pienenīte” vadītāja Dace Bičole

Adrese:   
Raudas iela 3, Tukums,
Tukuma novads,
LV-3101



Tālrunis: 
20038839

 



e-pasts:
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 

 

 

Izglītības iestāde realizē sekojošu izglītības programmu:

Vispārējās pirmsskolas izglītības programma (01011111)

 

 

 

Tukuma pirmsskolas izglītības iestāde "Lotte"

 

 

NOLIKUMS

Pašnovērtējuma ziņojums 24.10.2022.

Pašnovērtējuma ziņojums 26.10.2023.

 

Lotte jpg 200 

 

 Misija, vērtības, vīzija

 Darba plāns 2022./2023.m.g.

 Audzināšanas darba plāns 01.09.2020.-01.09.2023.

 Attīstības plāns 2020./2021.-2022./2023.m.g.

 

 

 

Citi normatīvie dokumenti

 

20.10.2021 Iekšējie noteikumi Nr.4 "Kārtība, kādā izglītojamo vecāki (vai citi likumiskie pārstāvji) un citas nepiederošas personas uzturas Tukuma pirmsskolas izglītības iestādes "Lotte" telpās un tās lietojumā nodotajā teritorijā

16.06.2022 Iekšējie noteikumi Nr.PLO/1-34/22/2 "Iekšējās kārtības noteikumi"

16.06.2022 Iekšējie noteikumi Nr.PLO/1-34/22/3 "Kārtība, kādā rīkojas izglītojamo infekcijas slimību gadījumos"

28.07.2022 Iekšējie noteikumi Nr.PLO/1-34/22/5 "Kārtība, kādā nodrošināma izglītojamo  drošība izglītības iestādē un to organizētajos pasākumos"

28.07.2022 Iekšējie noteikumi Nr.PLO/1-34/22/6 "Kārtība, kādā reģistrē izglītojamo ierašanos un neierašanos Tukuma pimrsskolas izglītības iestādē "Lotte" un informē par to vecākus"

28.07.2022 Iekšējie noteikumi Nr.PLO/1-34/22/7 "Bērnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība"

28.07.2022 Iekšējie noteikumi Nr.PLO/1-34/22/8 "Bērnu sūdzību iesniegšanas un izskatīšanas kārtība"

 

 

 

Kopš 2018.gada janvāra Tukuma 2.vidusskolas 5.-6.klašu skolēniem kā interešu izglītību ir iespējams apmeklēt robotikas nodarbības. To mērķis ir rosināt skolēnos interesi par programmēšanu, lai veicinātu nākotnē izvēlēties izglītību un profesijas informācijas tehnoloģiju un tai radniecīgās nozarēs.

Tā kā nākotnē ir paredzētas izmaiņas izglītības saturā tehnoloģiju jomā, arvien vairāk datortehnikas tiks izmantots ne tikai datorzinību stundās, bet arī citos mācību priekšmetos. Pārmaiņas notiek pakāpeniski, bet jau šobrīd skolēniem ir interese par jaunumiem IT jomā, viņiem ir vēlēšanās darboties. Laba iespēja iepazīties ar programmēšanu ir robotu konstruēšana un to vadīšana, kas dod iespēju uzskatāmi ieraudzīt sava darba rezultātus un vēl vairāk ieinteresēt skolēnus. Nodarbībās, kuras vada Rita un Guntars Helvigi, skolēniem ir iespēja ne tikai iegūt zināšanas, bet pielietot tās praktiskā darbībā. Skolā šim nolūkam ir iegādāti 3 robotikas komplekti: Lego robotikas pamatkomplekts  45544 LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Core Set un tā papildinājums  45560 LEGO® MINDSTORMS® Education EV3 Expansion Set, EV3 bloka lādētājs 8887 Transformer 10V. Atbilstoši skolēnu interesēm ir nepieciešami vēl vairāki komplekti, kurus plānots iegādāties projekta ietvaros. 

 

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd